Do sredine 1930-ih, poljoprivredni traktori pronađeni su samo u većim farmama. To se značajno promijenilo kada je tvrtka Deutz sa sjedištem u Kölnu Deutz predstavila Deutz F1 M414. Deutz, također poznat kao "poljoprivredni traktor", igrao je značajnu ulogu u motorizaciji malih i srednjih farmi. Istodobno je sve više zamijenio konja. S početnom otkupnom cijenom od samo 2.300 Reichsmark-a, F1 M414 smatrao se vrlo jeftinim. Njegov vodeni hlađeni Deutz dizelski motor tipa F1 M414 sa 11 KS također je bio imenjak za oznaku tipa. Mjenjač ima 3 stupnja prijenosa i jedan stupanj za vožnju unazad. Uključeni su i remenica, kardanska osovina, pogon za košnju i pneumatske gume. Bio je vrlo popularan kod poljoprivrednika, što pokazuju i podaci o prodaji. Do 1942. godine prodano je oko 10 000 jedinica, što ga čini najuspješnijim njemačkim traktorom prije Drugog svjetskog rata. Nakon rata, nastavljena je proizvodnja u gotovo potpuno uništenom pogonu Deutz. U početku su tegljači bili sastavljeni samo iz rezervnih dijelova koji su preživjeli rat. Kasnije je F1 M414 dobio 4. stupanj prijenosa za nogu i nožnu kočnicu i nogu za gas. Od 1950. snaga se povećala sa 11 na 12 KS. Nakon 1945. proizvedeno je oko 9 000 jedinica do 1951. godine, tako da je izgrađeno ukupno 19 000 primjeraka Deutz F1 M414.
Ovaj tekst je strojno preveden.