Narudžba

1.1. Narudžba telefonom
Nazovite nas na sljedeći broj telefona: 033 65 58 07 (od ponedjeljka do petka 9,00h - 18,00h)

1.2. Narudžba faksom ili e-mailom
00385 (0) 33 71 23 91
Email: info@ags71.ba

Kod narudžbe obavezno navedite:

  • Ime i prezime (ili naziv preduzeća)
  • Adresu i poštanski broj
  • Kataloški br. i broj komada proizvoda koji naručujete
  • Željeni način plaćanja
  • Vaš registracijski broj koji ste dobili kod nas ili 
  • Indentifikacija (ID) poreznog broja (za preduzeća)


1.3. Online narudžba
Kako pronaći određene proizvode?

  • U pretraživač unesite ključnu riječ ili samo dio riječi ili kat. broj proizvoda (ukoliko vam je poznat)
  • Otvorite padajući meni i odaberite kategoriju
  • Kliknite na piktogram kategorije i pogledajte ponuđene proizvode.

Da li je proizvod dostupan?
Uz svaki proizvod nalazi se poruka određene boje koja Vam daje informaciju o dostupnosti proizvodu.

Zeleni text = proizvod imamo na svom skladištu i isporučiv je u roku od 2 do 
                      3 dana.
Crveni text = proizvod je isporučiv u roku od 10 do 14 dana.

Može se desiti da u nekim slučajevima artikla više nema, a kraj njega stoji ili zeleni ili crveni tekst. Prilikom potvrde prijema Vaše narudžbe bićete obavješteni o mogućim izmjenama i ekvivaletnim proizvodima.

Kako odabrati proizvod?

  • Jednostavno kliknite na opciju >Dodaj u košaricu
  • Ako ste primili naš kupon, ID kupona unesite u odgovarajuće polje i kliknite žutu strelicu  >>.
  • Nakon što ste u košaricu dodali sve odabrane proizvode, kliknite na opciju > Idi na naplatu >> <.

Da li se za online narudžbe potrebno registrati?
Za online narudžbe potrebno je registrirati se. Ukoliko se odlučite za registriraciju, potrebno je unijeti Vaše podatke kako biste se u budućnosti mogli što brže obavljati kupnju.

Otvoranje računa kod nas je sigurano i jednostavano, a pruža i puno dodatnih prednosti:

  • Korištenjem predložaka s podacima vi štedite vrijeme (npr. ispunjeno polje adrese).
  • Vašu košaricu možete spremiti za kasnije korištenje, sastaviti popis želja ili više puta pregledati odabrane stavke.
  • Vaše osobne podatke možete promijeniti u bilo kojem trenutku.


Registrirani korisnici: Prijavite se sa vašom email adresom i lozinkom.
Kliknite na odgovarajuću opciju za odabir načina plaćanja.

Kako mogu znati da li sam poslao svoju narudžbu?

  • Kliknite na "Moj profil" (u desnom gornjem uglu i u odjeljku moje narudžbe biće sve koje ste poručili. Obratite pažnju da li su sve prihvaćene sa naše strane. Imate >Status< Prihvaćeno ili Neobrađeno 
  • Na vašu e-mail adresu šaljemo Vam poruku potvrde da je naruđba stigla, iza toga dobijate drugi mail da je narudžba prihvaćena ili odbijena, te na kraju dobijate mail da je roba isporučena
  • Po slanju proizvoda na Vašu adresu šaljemo Vam dodatnu poruku potvrde.


Korištenje kupona:

  • Ukoliko kao naš vjerni kupac primite e-kupon za ostvarivanje popusta, potrebno je unijeti broj kupona u odgovarajuće polje u e-košarici..
  • Kod akcija sa više promotivnih kupona s popustom, kod jednokratnog plačanja može se koristiti samo jedna pogodnost ili samo jedan kupon s popustom.

 

Dostava

U dogovorenom roku naručene proizvode dostavljamo na Vašu adresu. Na računu koji dolazi sa paketom pronaći ćete sve informacije o načinu vraćanja robe, te nas možete kontaktirati u slučaju kašnjenja u isporuci ili u slučaju drugih pritužbi. Vaš paket biti će dostavljen poštom u odgovarajućem pakovanju. Ako prilikom dostave nećete biti kod kuće, dostavljač će vam poslati SMS poruku, ili će vam ostaviti obavijest o pošiljci. 

Ukoliko je moguće naručeni proizvodi biti će isporučeni u vremenu kako je deklarisano na predračunu. U slučaju da roba neće biti isporučena do uobičajenih 10 radnih dana, obavijestit ćemo vas što prije o predviđenom rasporedu isporuke. U slučaju da vašu robu u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora nećemo biti u mogućnosti isporučiti, primiti ćete obavijest o tome, a najkasnje u sljedećih 30 dana dobit ćete povrat cijelokupne primljene uplate.