Narudžba
1.1. Narudžba telefonom
Nazovite nas na sljedeći broj telefona: 033 65 58 07 (od ponedjeljka do petka 9,00h - 18,00h)
1.2. Narudžba faksom ili e-mailom
00385 (0) 33 71 23 91
Email: info@ags71.ba
Kod narudžbe obavezno navedite:
- Ime i prezime (ili naziv preduzeća)
- Adresu i poštanski broj
- Kataloški br. i broj komada proizvoda koji naručujete
- Željeni način plaćanja
- Vaš registracijski broj koji ste dobili kod nas ili
- Indentifikacija (ID) poreznog broja (za preduzeća)
1.3. Online narudžba
Kako pronaći određene proizvode?
- U pretraživač unesite ključnu riječ ili samo dio riječi ili kat. broj proizvoda (ukoliko vam je poznat)
- Otvorite padajući meni i odaberite kategoriju
- Kliknite na piktogram kategorije i pogledajte ponuđene proizvode.
Da li je proizvod dostupan?
Uz svaki proizvod nalazi se poruka određene boje koja Vam daje informaciju o dostupnosti proizvodu.
Zeleni text = proizvod imamo na svom skladištu i isporučiv je u roku od 2 do
3 dana.
Crveni text = proizvod je isporučiv u roku od 10 do 14 dana.
Može se desiti da u nekim slučajevima artikla više nema, a kraj njega stoji ili zeleni ili crveni tekst. Prilikom potvrde prijema Vaše narudžbe bićete obavješteni o mogućim izmjenama i ekvivaletnim proizvodima.
Kako odabrati proizvod?
- Jednostavno kliknite na opciju >Dodaj u košaricu
- Ako ste primili naš kupon, ID kupona unesite u odgovarajuće polje i kliknite žutu strelicu >>.
- Nakon što ste u košaricu dodali sve odabrane proizvode, kliknite na opciju > Idi na naplatu >> <.
Da li se za online narudžbe potrebno registrati?
Za online narudžbe potrebno je registrirati se. Ukoliko se odlučite za registriraciju, potrebno je unijeti Vaše podatke kako biste se u budućnosti mogli što brže obavljati kupnju.
Otvoranje računa kod nas je sigurano i jednostavano, a pruža i puno dodatnih prednosti:
- Korištenjem predložaka s podacima vi štedite vrijeme (npr. ispunjeno polje adrese).
- Vašu košaricu možete spremiti za kasnije korištenje, sastaviti popis želja ili više puta pregledati odabrane stavke.
- Vaše osobne podatke možete promijeniti u bilo kojem trenutku.
Registrirani korisnici: Prijavite se sa vašom email adresom i lozinkom.
Kliknite na odgovarajuću opciju za odabir načina plaćanja.
Kako mogu znati da li sam poslao svoju narudžbu?
- Kliknite na "Moj profil" (u desnom gornjem uglu i u odjeljku moje narudžbe biće sve koje ste poručili. Obratite pažnju da li su sve prihvaćene sa naše strane. Imate >Status< Prihvaćeno ili Neobrađeno
- Na vašu e-mail adresu šaljemo Vam poruku potvrde da je naruđba stigla, iza toga dobijate drugi mail da je narudžba prihvaćena ili odbijena, te na kraju dobijate mail da je roba isporučena
- Po slanju proizvoda na Vašu adresu šaljemo Vam dodatnu poruku potvrde.
Korištenje kupona:
- Ukoliko kao naš vjerni kupac primite e-kupon za ostvarivanje popusta, potrebno je unijeti broj kupona u odgovarajuće polje u e-košarici..
- Kod akcija sa više promotivnih kupona s popustom, kod jednokratnog plačanja može se koristiti samo jedna pogodnost ili samo jedan kupon s popustom.
Dostava
U dogovorenom roku naručene proizvode dostavljamo na Vašu adresu. Na računu koji dolazi sa paketom pronaći ćete sve informacije o načinu vraćanja robe, te nas možete kontaktirati u slučaju kašnjenja u isporuci ili u slučaju drugih pritužbi. Vaš paket biti će dostavljen poštom u odgovarajućem pakovanju. Ako prilikom dostave nećete biti kod kuće, dostavljač će vam poslati SMS poruku, ili će vam ostaviti obavijest o pošiljci.
Ukoliko je moguće naručeni proizvodi biti će isporučeni u vremenu kako je deklarisano na predračunu. U slučaju da roba neće biti isporučena do uobičajenih 10 radnih dana, obavijestit ćemo vas što prije o predviđenom rasporedu isporuke. U slučaju da vašu robu u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora nećemo biti u mogućnosti isporučiti, primiti ćete obavijest o tome, a najkasnje u sljedećih 30 dana dobit ćete povrat cijelokupne primljene uplate.