S Cooperom T51, John Cooper i njegova tvrtka Cooper Car sa sjedištem u Surbitonu / Surreyu pokrenuli su zamjenu trkaćih automobila Monoposto s prednjim motorom. Do sada su veliki tvornički timovi poput Maseratija, Ferrarija, Mercedes-Benza ili Vanwalla koristili samo vozila formule s prednjim motorom, pa je T51 bio prvo vozilo sa srednjim motorom neposredno iza vozača. Australac Jack Brabham ne samo da je osvojio titulu Svjetskog prvaka Formule 1 u sezoni 1959, već je tim tvornice Cooper također osigurao dizajnersku titulu zbog svoje superiornosti. Treći na svjetskom prvenstvu ove godine bio je Stirling Moss, koji je također pilotirao Cooper Climax T51. Sa svojim brojem 12 Cooper T51, kasniji svjetski prvak Jack Brabham također je osvojio britansku glavnu nagradu u Aintreeju. Vođen 2,5-litrenim motorom Climax sa 4 cilindra, T51 se još uvijek koristio početkom sezone Formule 1 iz 1960-ih. Zamijenjen T52-om tijekom sezone, također je pridonio tome da Jack Brabham ponovo osvoji vozačku titulu 1960. godine i uspješnoj obrani menadžerskog naslova.
Ovaj tekst je strojno preveden.