Busch 12123 H0f Feldbahnova lokomotiva LKM Ns 2f

Kataloški br:
2267812 - 62
Oznaka:
12123
EAN:
4001738121230

(0)

Kataloški br:
2267812 - 62
Oznaka:
12123
EAN:
4001738121230

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

DC

LüP / LüK

36 mm

Proizvođački dio br.

12123

Tip dizajna

poljska željeznica

Veličina

H0m

Opis

Opis

S radnim farom! Terenska lokomotiva u zatvorenoj verziji. Poravnanje kotača B. Duljina: 36 mm.

Die Feldbahnlok Ns2fTerenska željeznička lokomotiva Ns2f konstrukcije lokomotive Karl Marx bila je jedna od najnagrađivanijih terenskih željezničkih lokomotiva u DDR-u. Prvi je put predstavljen na sajmu u Leipzigu 1952. godine serijskim brojem 48318. Pokreće ga motor snage 30 KS, koji svoju snagu prenosi na dvije osovine lokomotive preko spojnih šipki. Prijenos je dobio vlažna kvačila na više ploča za prva dva stupnja prijenosa, a treći stupanj suhog kvačila s više ploča za brzine do 14 km / h. Lokomotiva ima električni sustav i dizajnirana je za mjerače od 485 do 630 mm. Od 1952. do 1959. godine napravljeno je 550 primjeraka ove popularne terenske lokomotive. Zbog svoje robusnosti, i danas se široko koristi na željeznicama parkova i muzejskih željeznica, čak iu zapadnim regijama.

Das ModellKao i kod prototipa, modeli lokomotiva dostupni su u varijanti s otvorenom i zatvorenom kabinom. Male lokomotive pokreće 3-voltni mikro precizni motor s redukcijom prijenosnika, što je istinsko izvornom sporoj vožnji i snažnoj vuči. Ugrađeni magnet povećava kontaktni tlak lokomotive na metalnim prugama uskog kolosijeka i na taj način osigurava sigurnu potrošnju energije s tračnica i glatko, sporo kretanje. Lokomotive imaju spojnicu na stražnjoj strani vozačeve kabine za realistično oblikovanje vlaka i magnetsku spojku za rad s kamionima i vagonima iz raspona vlaka Busch. Kao i u originalu, najmanji radijus kolosijeka (do 100 mm) može se kretati pomoću lokomotive Feldbahn. Zbog kompaktnog dizajna i malog prostora, on se također može vrlo dobro iskoristiti za dizajn diorame i za dopunu postojećih modela željezničkih pruga.

Lokomotivbau Karl Marx in BabelsbergVEB Lokomotivbau Karl Marx Babelsberg (LKM) bio je najvažniji proizvođač terenskih lokomotiva sa pogonom na dizelsko gorivo i nastao iz korporacije za strojarstvo i željezničke potrebe, nekadašnje tvrtke Orenstein & Koppel u Berlinu. Godine 1948. integriran je u VVB LOWA (kratica LOWA koristila se za označavanje udruženja državnih tvrtki lokomotiva i vagonskih konstrukcija GDR-a osnovanih 1945.). Program tipa dizel kartice pokrenut 1950. godine uključivao je brojne varijante uskog kolosijeka. VEB LKM postojao je do kraja NDR-a 1990, a zatvoren je 1992. nakon pretvorbe u GmbH i kasnijeg "ukidanja". Danas se u bivšim prostorijama LKM-a u Potsdamu nalazi poslovni park.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.