Prototip dolazi iz radionice francuskog pionira lakih željeznica Paula Decauvillea (1846. - 1922.) koji je od 1875. godine razvio vlastiti sustav lakih željeznica koji se sastojao od tračnica, vagona i lokomotiva. Zbog široko rasprostranjene upotrebe i dugog vijeka trajanja u različitim razdobljima, ova je parna lokomotiva univerzalno prikladna za mnoge namjene, poput šumske željeznice, ciglane, turističke željeznice, tramvaja, u otvorenom rudarstvu i kao vojska na poljima. Danas su četiri od ovih robusnih lokomotiva još uvijek u izvornom obliku. Jednom se od njih može diviti u radnom stanju u Frankfurtskom muzeju Feldbahnmuseum (www.feldbahn-ffm.de). Vozilo s početka 20. stoljeća ima službenu težinu od 6,5 tona i snagu od 20 KS. Tipični su veliki spremnici za vodu koji daju lokomotivi znatan raspon rada. Mnogi detalji, poput konstrukcije s vanjskim okvirom, savršeno su implementirani u model. Filigranske klipnjače čak su dizajnirane da budu u potpunosti pokretne. Novi (veći) vagoni za najrazličitije prometne svrhe zaokružuju ovu inovaciju, pri čemu parna lokomotiva naravno može vući sve vagone iz asortimana Buschovih lakih željeznica.
Ovaj tekst je strojno preveden.