Što bi svijet i budućnost bili bez vizionara i izumitelja? U testnoj radionici osnovanoj u Cannstattu 1882. godine, Gottlieb Daimler i njegov zaposlenik Wilhelm Maybach ubrzo su razvili kompaktni, brzinski jednocilindrični četverotaktni motor. Nakon mnogih zajedničkih projekata s Carlom Benzom, između ostalog, unaprijed su stvoreni neki motorizirani izumi koji su se tijekom godina razvijali dalje i dalje. Daimler-Motoren-Gesellschaft počeo je s razvojem prvog kamiona na svijetu 1894. godine. Samo dvije godine kasnije, 1. listopada 1896., prvi kamion (narudžba br. 81) prodan je Britanskom motornom sindikatu / London. Motor od 6 KS (4,4 kW) instaliran je izravno ispod vozačevog sjedala. Iste godine ovaj jedinstveni komad pratili su različiti kamioni koji su bili dostupni u četiri različite razine snage: 2,9 kW, 4,4 kW, 5,9 kW i 7,4 kW. Od sada su motori instalirani ispod prednje osovine, mogli su voziti unatrag, pa čak i upravljati nagibom do 12%. Izuzetno detaljan model, sa filigranskim sjedištem i fini šiljastim naplatcima, zanimljiv je kolekcionar predmet i ne bi ga trebao propustiti ni u jednoj kolekciji.
Ovaj tekst je strojno preveden.