Busch 94201 H0 Goliath
- Kataloški br:
- 1713773 - 62
- Oznaka:
- 94201
- EAN:
- 4001738942019
- Kataloški br:
- 1713773 - 62
- Oznaka:
- 94201
- EAN:
- 4001738942019
Busch 94201 H0 Goliath
0.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
0.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Sadržaj
1 kom
Opis
Opis
Carl FW Borgward osnovao je svoje poznato carstvo carskih automobila u Bremenu ranih 1920-ih. Nakon što je u početku proizvodio hladnjake i blatobrane za Hansa-Lloyd-Werke, razvio je i sagradio svoj prvi vlastiti dostavni kombi pod imenom Goliath 1924. godine s kolicima gromobrana na tri kotača. Zbog velike popularnosti, uslijedili su daljnji dostavna vozila na tri kotača čija se priča o uspjehu nastavila kroz različite modele, dobro u poslijeratno doba.
Već 1927. uslijedio je razvoj prvog dostavnog vozila s četiri kotača marke Goliath, kojeg je nakon 1938. pratilo još šest modela u težinskim razredima od 0,5 - 1,5 t. Ovih je dana, međutim, poznato tek nekolicini poznavatelja marke. Godine 1938. proizvodnja svih Golijatovih kombija morala je biti zaustavljena zbog tipičnih ograničenja koja su nametnula Schell-ov plan. Tek jedanaest godina kasnije nastavljena je proizvodnja vozila pokretanjem tricikla GD 750. 1951. uslijedio je prvi pokušaj da se učvrsti na tržištu kombija s pogonom na sva četiri kotača i to s GV 800. Ovaj se model strukturno temeljio na GD 750. Međutim, uskraćen mu je veliki uspjeh zbog nedostataka u konstrukciji, tako da je proizvodnja obustavljena 1953. godine. U ovom trenutku, potpuno novorazvijeni Goliath Express već je bio spreman za prodaju i mogao ga je bez problema preuzeti. Imao je za svoje vrijeme vrlo modernu konstrukciju, a također izuzetno lijep vanjski izgled. U početku su mu pokretači služili razni dvotaktni motori iz vozila Goliath.
Od 1957. prvi su put korišteni četverotaktni motori, uslijed čega je vozilu dodijeljeno dodatno nazivanje »1100« na temelju nove veličine motora. Ovaj četverotaktni motor, kao i mnoge druge komponente, također je u to vrijeme potjecao iz vozila Goliath. Korišteni su dijelovi šasije, kočnica pod pritiskom ulja, ali i izuzetno atraktivna smeđa bakelitna nadzorna ploča modela osobnih automobila. To je unijelo dašak kvalitete vožnje i luksuza u prilično turoban dan u tadašnjem dostavnom kombiju. Ali to je našlo svoj izraz u relativno visokoj prodajnoj cijeni, koja je čak premašila onu legendarnog VW Transportera.
Neobična cjenovna politika, jaka konkurencija (posebno kroz VW Transporter, ali i DKW Schnelllaster, Ford FK i Tempo Rapid / Matador) i diskoloracija negativnih slika sada namrštenih jeftinih Nažalost, dostavna vozila su također uskratila veliki uspjeh ovog dostavnog vozila s četiri kotača Goliath. Kada su se 1960. godine u Borgward grupi počeli pojavljivati ekonomski problemi, od jeseni ove godine pokušani su dati lijepom Expressu novi zamah. Od tada se plasirao pod kvalitetnijim nazivom »Borgward Express 1100«.
Uz bankrot Borgward, proizvodnja Goliath Express 1100 napokon je završila u Bremenu 1961. godine. Iako se vozilo nije nudilo samo u Njemačkoj, već je izvoženo i u druge europske zemlje, pa čak i u inozemstvo, u godinama izgradnje 1953-1961 stvorena je samo upravljiva ukupna proizvodnja od oko 14 000 vozila. Verzije su u početku bile dostupne kao tvornički kombiji, vagoni, visoke platforme i niske platforme. Poslije je uslijedila izuzetno lijepa varijanta kao luksuzni autobus s velikim sklopivim krovom i izdašnim krovnim ostakljenjem koji nudi VW Samba paroli.
Uz standardne modele, tvornica Goliath također je proizvela nekoliko posebnih vozila, uključujući vozila hitne pomoći i THW višenamjenska vozila. Kao što je u to vrijeme bila uobičajena praksa, tvrtka je također isporučivala potpuno podesive šasije, uključujući vozačku kabinu, raznim tvrtkama za gradnju karoserija. Specijalna vozila sa z. B. kutija ili prodajne nadgradnje, ali i pogrebni automobili, kombiji za dostavu pića i kao jedinstveni model čak i mali zglobni kamioni.
Nekoliko Goliath Express 1100 preživjelo je vremena i sada ih pažljivo održavaju predani prijatelji marke. U toku istraživanja otvoreno su nam se otvorila jedna ili druga garažna vrata. Originalna vozila i bezbroj originalnih dokumenata koje su nam dali Golijatovi prijatelji poslužili su nam kao vrijedni predlošci za razvoj naših modela 1:87.
U konstrukciji modela i izradi alata dali smo veliku vrijednost detaljnoj i istinitoj razmjeri posebnih karakteristika vozila. Nakon detaljnijeg pregleda, na modelima možete vidjeti mnogo simpatičnih detalja, od fino izrađene rešetke, preko smeđe Bakelite nadzorne ploče, do originalne veličine na boku gume. Vrijedi istražiti model svojim očima.
Serija modela DreiKa za Goliath Express 1100 započinje s dvije verzije kombija i karavan. Kao rezultat toga, daljnje varijante modela Goliath Express 1100 implementirane su u mjerilu 1:87, tako da se s vremenom cjelokupni raspon dostupnih tvornica i možda jedna ili druga posebna konstrukcija mogu spustiti na kućišta kolektora.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Već 1927. uslijedio je razvoj prvog dostavnog vozila s četiri kotača marke Goliath, kojeg je nakon 1938. pratilo još šest modela u težinskim razredima od 0,5 - 1,5 t. Ovih je dana, međutim, poznato tek nekolicini poznavatelja marke. Godine 1938. proizvodnja svih Golijatovih kombija morala je biti zaustavljena zbog tipičnih ograničenja koja su nametnula Schell-ov plan. Tek jedanaest godina kasnije nastavljena je proizvodnja vozila pokretanjem tricikla GD 750. 1951. uslijedio je prvi pokušaj da se učvrsti na tržištu kombija s pogonom na sva četiri kotača i to s GV 800. Ovaj se model strukturno temeljio na GD 750. Međutim, uskraćen mu je veliki uspjeh zbog nedostataka u konstrukciji, tako da je proizvodnja obustavljena 1953. godine. U ovom trenutku, potpuno novorazvijeni Goliath Express već je bio spreman za prodaju i mogao ga je bez problema preuzeti. Imao je za svoje vrijeme vrlo modernu konstrukciju, a također izuzetno lijep vanjski izgled. U početku su mu pokretači služili razni dvotaktni motori iz vozila Goliath.
Od 1957. prvi su put korišteni četverotaktni motori, uslijed čega je vozilu dodijeljeno dodatno nazivanje »1100« na temelju nove veličine motora. Ovaj četverotaktni motor, kao i mnoge druge komponente, također je u to vrijeme potjecao iz vozila Goliath. Korišteni su dijelovi šasije, kočnica pod pritiskom ulja, ali i izuzetno atraktivna smeđa bakelitna nadzorna ploča modela osobnih automobila. To je unijelo dašak kvalitete vožnje i luksuza u prilično turoban dan u tadašnjem dostavnom kombiju. Ali to je našlo svoj izraz u relativno visokoj prodajnoj cijeni, koja je čak premašila onu legendarnog VW Transportera.
Neobična cjenovna politika, jaka konkurencija (posebno kroz VW Transporter, ali i DKW Schnelllaster, Ford FK i Tempo Rapid / Matador) i diskoloracija negativnih slika sada namrštenih jeftinih Nažalost, dostavna vozila su također uskratila veliki uspjeh ovog dostavnog vozila s četiri kotača Goliath. Kada su se 1960. godine u Borgward grupi počeli pojavljivati ekonomski problemi, od jeseni ove godine pokušani su dati lijepom Expressu novi zamah. Od tada se plasirao pod kvalitetnijim nazivom »Borgward Express 1100«.
Uz bankrot Borgward, proizvodnja Goliath Express 1100 napokon je završila u Bremenu 1961. godine. Iako se vozilo nije nudilo samo u Njemačkoj, već je izvoženo i u druge europske zemlje, pa čak i u inozemstvo, u godinama izgradnje 1953-1961 stvorena je samo upravljiva ukupna proizvodnja od oko 14 000 vozila. Verzije su u početku bile dostupne kao tvornički kombiji, vagoni, visoke platforme i niske platforme. Poslije je uslijedila izuzetno lijepa varijanta kao luksuzni autobus s velikim sklopivim krovom i izdašnim krovnim ostakljenjem koji nudi VW Samba paroli.
Uz standardne modele, tvornica Goliath također je proizvela nekoliko posebnih vozila, uključujući vozila hitne pomoći i THW višenamjenska vozila. Kao što je u to vrijeme bila uobičajena praksa, tvrtka je također isporučivala potpuno podesive šasije, uključujući vozačku kabinu, raznim tvrtkama za gradnju karoserija. Specijalna vozila sa z. B. kutija ili prodajne nadgradnje, ali i pogrebni automobili, kombiji za dostavu pića i kao jedinstveni model čak i mali zglobni kamioni.
Nekoliko Goliath Express 1100 preživjelo je vremena i sada ih pažljivo održavaju predani prijatelji marke. U toku istraživanja otvoreno su nam se otvorila jedna ili druga garažna vrata. Originalna vozila i bezbroj originalnih dokumenata koje su nam dali Golijatovi prijatelji poslužili su nam kao vrijedni predlošci za razvoj naših modela 1:87.
U konstrukciji modela i izradi alata dali smo veliku vrijednost detaljnoj i istinitoj razmjeri posebnih karakteristika vozila. Nakon detaljnijeg pregleda, na modelima možete vidjeti mnogo simpatičnih detalja, od fino izrađene rešetke, preko smeđe Bakelite nadzorne ploče, do originalne veličine na boku gume. Vrijedi istražiti model svojim očima.
Serija modela DreiKa za Goliath Express 1100 započinje s dvije verzije kombija i karavan. Kao rezultat toga, daljnje varijante modela Goliath Express 1100 implementirane su u mjerilu 1:87, tako da se s vremenom cjelokupni raspon dostupnih tvornica i možda jedna ili druga posebna konstrukcija mogu spustiti na kućišta kolektora.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.