Fleischmann 725100 N Dizel dvostruka lokomotiva 288 002-9 DB

Kataloški br:
2376295 - 62
Oznaka:
725100
EAN:
9002640251003

(0)

Kataloški br:
2376295 - 62
Oznaka:
725100
EAN:
9002640251003

Alternativno dostupni proizvodi:

Rasprodano

Prikaži alternativne proizvode

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

Analogni DC priključak

LüP / LüK

141 mm

Proizvođački dio br.

725100

Tip dizajna

dizel loko

Veličina

N

Opis

Opis

1941. i 1942. godine njemački je Wehrmacht pustio u službu ukupno četiri dvostruke lokomotive tipa D 311. D 311.01 a / b, također poznat kao "Walli", korišten je na poluotoku Krim. Sa svojim sestrinskim strojem D 311.02 a / b manevrirao je "Dorom", najvećom željezničkom puškom ikad napravljenom. Lokomotive D 311.03 i 04 bile su namijenjene za upotrebu s pištoljem "Schwerer Gustav 2" i vjerojatno su bile u službi na zapadu. Peta i šesta dvostruka lokomotiva još su uvijek naručene od Kruppa, ali više se nisu mogle graditi zbog rata.
Strojevi su bili opremljeni prijenosom električne energije. U svakoj polovici jedinice, generator istosmjerne struje pogonjen izravno dizelskim motorom opskrbljivao je energijom električne vučne motore na svakom od četiri kotača. Oznaka niza osi bila je sukladno tome Do + Do. Komande obje polovice lokomotiva bile su električno spojene i njima se upravljalo iz vozačke kabine ispred. Ukupna težina stroja bila je 147 tona. Maksimalna brzina dizajnirana je za 75 km / h. U paljbenom položaju "Dore", lokomotive su također isporučivale električnu energiju za upravljanje pištoljem. Na kraju rata dvostruka lokomotiva D 311.03 A / B nalazila se u blizini Freilassinga, koja je nakon popravaka 1948.-49. U Krauss-Maffei kao V 188 001 a / b sa "Reichsbahn West" mogla biti ponovno puštena u pogon . D 311.04 A / B pronađen u Nizozemskoj kupio je još uvijek mladi Deutsche Bundesbahn krajem 1949. godine. Ovaj je stroj predan tvrtki 1951. godine kao V 188 002 a / b. D 311.02 A / B, nakupljen u Kruppu u Essenu, koristio se samo kao dozator rezervnih dijelova. Dva obnovljena stroja BR V 188 dokazala su se u teškom teretnom vlaku i potiskivanju, uglavnom na Spessart-ovoj rampi. Krajem 1950-ih došlo je do konverzije na Maybach motore, jer su se također koristili u V 200.0 i VT 08. Nakon oštećenja generatora, V 188 001 morao je biti ugašen 1968. godine. V 188 002, kasnije 288 002, bio je u funkciji u regiji Franconian do 1972. 1973. godine oba stroja su otpisana.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.