Fleischmann 826213 N set od 2 pokrivena teretna automobila DB AG

Kataloški br:
2376240 - 62
Oznaka:
826213
EAN:
4005575253826

(0)

Kataloški br:
2376240 - 62
Oznaka:
826213
EAN:
4005575253826

Dostupno online (Skladište: Njemačka)

Dostava: 30.11.2024 do 02.12.2024

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

DC

LüP / LüK

176 mm

Proizvođački dio br.

826213

Tip dizajna

Natkriveni teretni vagon

Veličina

N

Opis

Opis

Natkriveni teretni vagoni stari su gotovo koliko i sama željeznica i prvenstveno se koriste za prijevoz generalnog tereta. Deutsche Reichsbahn (GDR) uspio je održati potražnju za tim vozilima tek 1950-ih preuređivanjem i modernizacijom starijih G-automobila. 1966. godine RAW "Einheit" Leipzig počeo je graditi model automobila tipa Glmms s valovitim limenim zidovima koji su s unutarnje strane bili obloženi drvetom. Ovaj je dizajn ušao u serijsku proizvodnju na Gothaer Waggonfabriku od 1968. godine i označen je kao Glmms 14.05 (od 1977. kao Gbs 1500).
Zavarena konstrukcija, sa svojim karakterističnim valovitim bočnim stijenkama, sezala se do donjeg ruba bočnih ograda okvira i bila spojena na dijelove kutija. To je omogućilo odbacivanje konvencionalnih nosača karoserije. Većina automobila građena je s ojačanim vratima. Pod je bio pogodan za utovar viličarima i sastojao se od borovih dasaka.
Do 1983. godine izgrađeno je više od 17 000 komada konstrukcije Gbs 1500. Uključujući razne dizajne kao toplinsku izolaciju i ekspresne teretne vagone. Neke su potkonstrukcije bile opremljene kočionim platformama i grijaćim kabelima. Zbog nedostatka proizvodnih kapaciteta u vlastitim tvornicama, automobili su se gradili i u Srbiji, Rumunjskoj, pa čak i Španjolskoj. Zbog prikladnosti za promet RIV, MC i OPW, vagoni su bili u uporabi izvan nacionalnih granica DDR-a i stoga su ih često viđali u teretnim vlakovima drugih željezničkih uprava i prije pada Zida. Nakon ponovnog ujedinjenja, DB AG koristio je te vagone do kasnih 1990-ih. Posljednji su umirovljeni 2007. godine.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.