Fleischmann 830310 N Set od 2 vagona silosa za zrno, BLS

Kataloški br:
2524878 - 62
Oznaka:
830310
EAN:
4005575256179

(0)

Kataloški br:
2524878 - 62
Oznaka:
830310
EAN:
4005575256179
Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
Main product image
Main product image

Izdvojeno & Detalji

  • Modeli s finim detaljima s odvojeno pričvršćenim dijelovima na utičnicu
  • Filigranske šetnice
  • Fini, samostojeći upravljači
  • S različitim brojevima tvrtki

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

DC

Epoha

III

LüP / LüK

132 mm

Proizvođački dio br.

830310

Spojnica

nazivni napon

Tip dizajna

Schüttgutwagen

Veličina

N

Željezničko poduzeće

BLS

Opis

Opis

Od 1956. godine Švicarske savezne željeznice koriste dvoosovinske vagone posebne izvedbe s krovom koji se otvara i gravitacijskim istovarom za prijevoz rastresitog žitarica i namirnica. Žito je oduvijek bilo vrlo važno transportno dobro. Osim samog zrna, ovi proizvodi također uključuju slad, rižu, šećer itd. Dugo su se ovi prevozili samo u vrećama u natkrivenim teretnim vagonima. Za velike količine, ovo je vrlo glomazan način prijevoza. Stoga su razvijena prikladna kolica koja se mogu brzo utovariti i istovariti s rasutim proizvodima. Prva tri prototipa automobila isporučila je tvrtka Josef Meyer AG u Rheinfeldenu. Nakon opsežnog testiranja, proizvedena je optimizirana serija s povećanim kapacitetom od 42.000 litara. Dva dobavljača Josef Meyer AG i Ferriere Cattaneo, Giubiasco isporučili su ukupno 380 automobila od 1958. do 1962. godine. 35 vagona ove serije kasnije je rezervirano za prijevoz kvarcnog pijeska. Kako bi se izbjegla zabuna s vagonima za žito, na bočnoj strani kočione platforme na njemačkom i francuskom jeziku je napisan izraz "Quarzsand". Najveći dio prijevoza poljoprivrednih proizvoda u Švicarskoj čini domaći prijevoz. U prvom koraku, domaće žito se transportira od sabirnog mjesta do privremenog skladišta. Odatle se transportira do prerađivačkih tvrtki. Izvoz domaćeg žitarica je rijedak, zbog čega se švicarski vagoni rijetko nalaze u inozemstvu. Ponekad su se neki vagoni ovog tipa iznajmljivali ili prodavali industrijskim tvrtkama. Ovi automobili su ili su korišteni u nekim svijetlim bojama.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.