LGB 20320 G Dizelska lokomotiva 199 006-8 BR V 10C HSB

Kataloški br:
2228831 - 62
Oznaka:
20320
EAN:
4011525203209

(0)

Kataloški br:
2228831 - 62
Oznaka:
20320
EAN:
4011525203209

Rasprodano

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
Main product image

1/5

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

Digitalni DC zvuk

LüP / LüK

290 mm

Proizvođački dio br.

20320

Tip dizajna

dizel loko

Veličina

G

Opis

Opis

Model Dieseloka 199 006-8 serije V 10C, kakav je i danas dostupan na HSB-u. Istinito izvornim bojama i slovima epohe VI. Svi setovi kotača pogonjeni snažnim Bühlerovim motorom, vučnim gumama. Opremljen je mfx / DCC dekoderom zvuka s mnogim funkcijama svjetla i zvuka. Vrata kabine se otvaraju.

Velika tvrtka:
HSB dizel lokomotiva 199 006 (tip V 10 C) Kao daljnji razvoj vojnih terenskih željeznica tipa HF 130 C, VEB Lokomotivbau "Karl Marx" (LKM) u Potsdam-Babelsbergu proizveo je usku kolosiječnu dizelsku lokomotivu tipa Ns 4 u 1950-ima. Motor od 90 KS osigurao je potrebnu pogonsku snagu i djelovao je na garniture s tri kotača putem četverostupanjskog mjenjača, lutke vratila i šipki za spajanje. LKM je potom razvio tip Ns 4 u uskotračnu dizelsku lokomotivu V 10. C. Motor snage 100 KS iz VEB-ovog dizelaša u Schönebecku i moderan vanjski izgled bile su najistaknutije karakteristike ovih strojeva koji su se koristili za kolosijeke između 600 i 1.000 mm. Napravljeno je 500 primjeraka. U Deutsche Reichsbahn (DR) je odmah došlo nekoliko strojeva. Nakon što je Spreewaldbahn (1.000 mm) ukinut, vojni zračni aerodrom morao je djelovati na ostatku ostatka vojnog aerodroma s vagonima tenkova (zrakoplovnim gorivom) natovarenim na kolica i manevrirati radove na tramvajskom metrou Cottbusa u tramvaju. U tu je svrhu DR kupio dvije V 10 C lokomotive sagrađene 1964. od VEB impregnacijske i iverice postrojenja Gotha i svrstao ih u Kö 7001 i 7002 (od 1. srpnja 1970: 100 905 i 906, od 15. kolovoza 1973. : 199 005 i 006) u svom inventaru. U veljači 1983. preusmjeravanje na uzletište prebačeno je u redovnu prugu. Obje su dizel lokomotive zadnji put korištene za demontažu vlakova, a zatim su pretvorene u Harzquer i Brockenbahn, odakle su 26. ožujka 1983. stigle u Wernigerode. U regiji Harz male su dizelske lokomotive zarađivale svoj svakodnevni kruh manevriranjem na željezničkim stanicama Gernrode, Nordhausen i Wernigerode. Prestajanjem uskotračnog teretnog prometa 1. travnja 1990. ovi su zadaci u velikoj mjeri otklonjeni. Stoga je DR 10. travnja 1991. napokon isključio dvije male lokomotive i povukao ih malo kasnije. U planu precrtavanja 1992., nakratko navedenom pod brojevima 399 112 i 113, 1. veljače 1993. prešli su pod stare brojeve tvrtki u portfelj već privatiziranog Harzer Schmalspurbahnen GmbH (HSB). HSB je ostavio neiskorisive dizelske lokomotive parkirane u Nordhausen Nordu na trajni zajam od "IG Harzer Schmalspurbahnen" na održavanje. 199 005 utovaren je na kamionsku prikolicu s dizalicom 29. lipnja 2018. godine i stigao je do svog starog doma, Spreewalda u Straupitzu, kao stalni zajam HSB-a „IG Spreewaldbahn“ dan kasnije. Nakon vanjske obnove, lokomotiva će ubuduće biti vrhunac na klupskom muzejskom mjestu.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.