Märklin 37424 H0 električna višestruka jedinica ICM-1 Koploper KLM NS

Kataloški br:
2866161 - 62
Oznaka:
37424
EAN:
4001883374246

(0)

Kataloški br:
2866161 - 62
Oznaka:
37424
EAN:
4001883374246

Dostupno online (Skladište: Njemačka)

Dostava: 28.05.2024 do 30.05.2024

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
Main product image

1/3

H0 električna višestruka jedinica ICM-1 Koploper KLM NS

Izdvojeno & Detalji

  • Standardno ugrađena unutarnja rasvjeta.
  • S digitalnim dekoderom svijeta igara mfx+ i opsežnim radnim i zvučnim funkcijama.
  • Prikaz odredišta vlaka: Amsterdam CS, Schiphol

Tehničke specifikacije

Tehničke specifikacije

Proizvođač-br. dijela37424
Veličina modelah0
Strujni sustavdigitalni ac zvučni
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika866
Kvačilospecijalna spojnica
Uređenje interijeraugrađena unutarnja rasvjeta
instalirana unutarnja oprema
Izvedba (šasija)metalna šasija
Željezničko poduzećeNS
Prednja svjetlaTrostruka prednja svjetla Ovisno o smjeru vožnje, dva crvena poziciona svjetla
Vrsta graditeljstvaelektro motorni vlak
RazdobljeIV
Starosna skupinaiznad 15 godina

Opis

Opis

Prototip: nizozemska državna željeznica (NS) klase ICM-1 Koploper s tri vagona na električni pogon kao međugradska višestruka jedinica. Verzija u KLM dizajnu. 1 motorno vozilo kao krajnje vozilo mBk 2. razred, 1 srednja kola AB 1./2. klasa, 1 kontrolno vozilo kao krajnje vozilo sBk 2. Klasa. Željezničko društvo broj 4011. Radno stanje oko 1986/87.

Model: Lokomotiva ima mfx+ digitalni dekoder i opsežne zvučne funkcije. 3-dijelni dizajn. Šasija lijevana pod tlakom na motoriziranom krajnjem vozilu. Kontrolirana visokoučinkovita propulzija sa zamašnjakom. 2 osovine pogonjene u jednom okretnom postolju. vučne gume. Vozačke kabine u dva krajnja kola s unutarnjom opremom. Napajanje ovisno o smjeru vožnje preko prednjeg pogonskog automobila. Specijalne bliske spojke s vodilicom karike. Standardno ugrađena unutarnja rasvjeta. Trostruka prednja svjetla i 2 crvena gabaritna svjetla mijenjaju se sa smjerom vožnje, a unutarnje osvjetljenje radit će u uobičajenom načinu rada i može se njime upravljati digitalno. Prednja svjetla na strani vozila 2 i 1 mogu se zasebno digitalno isključiti. Prednja svjetla s prototipskim svjetložutim i crvenim svjetlosnim diodama (LED). Unutarnja rasvjeta s toplo bijelim LED diodama. Detaljan dizajn šasije i karoserije. Krajnji automobili prikazuju Scharfenberg spojku s poklopcem. Uključena je dodatna čvrsta spojna veza za dvostruku vuču. U serijskoj proizvodnji krajnja kola su dizajnirana sa zatvorenim prijelaznim vratima. Prikaz krilnih vrata s mijehom gurnutim u stranu na krajnjoj kolici moguć je s priloženim utičnim dijelom. Ukupna duljina vlakića 86,6 cm. Ovaj model možete pronaći u DC verziji u Trix H0 asortimanu pod brojem artikla 22396.

Godine 2019. Royal Netherlands Airline proslavio je svoj 100. rođendan, čime je postao najstariji operativni zračni prijevoznik na svijetu. Čak i prije nego što je osnovan 7. listopada 1919., 12. rujna 1919., kraljica Wilhelmina dodijelila je zrakoplovnoj kompaniji, koja još nije bila službeno navedena, titulu kraljevska. Tvrtka koju je osnovao Albert Plesman kao Koninklijke Luchtvaart Maatschappij voor Nederland en Koloniën (KLM) ušla je u povijest zrakoplovstva 7. listopada 1919. godine. Prvi let KLM-a bio je 17. svibnja 1920. iz London-Croydona do zračne luke Amsterdam-Schiphol. Još 1926. KLM je letio iz Amsterdama za Bremen, Bruxelles, Kopenhagen, London, Malmö, Pariz i Rotterdam. Redoviti interkontinentalni letovi za Indoneziju započeli su 1929., a transatlantski letovi za nizozemske Karibe započeli su 1934. godine. Iako je zračni promet u Europi bio obustavljen tijekom Drugog svjetskog rata, sretno se nastavio na nizozemskim Karibima. Dana 31. svibnja 1946. KLM je postao prvi kontinentalni europski zračni prijevoznik koji je započeo operacije s New Yorkom. Dana 5. svibnja 2004. KLM je spojen s Air Franceom u AIR FRANCE KLM Grupu sa sjedištem u Parizu. Ali i KLM i Air France zadržali su svoju neovisnost nakon spajanja. Ne za 100. rođendan, već za otvaranje željezničke linije između Amsterdam Centrala i zračne luke Schiphol 1986., NS je obojio dva vlaka ICM-1 u boje dviju nizozemskih zrakoplovnih kompanija. Bilo je dobro što su ICM-ovi izgledali pomalo poput Boeinga 747 s podignutom vozačkom kabinom sprijeda. Jedinica 4011 tada se šepurila u plavoj, bijeloj i sivoj odjeći KLM-a, a jedinica 4012 u bijeloj s crvenom prugom poput Martinairovih boja. ICM je proizašao iz želje NS-a da nabavi nova vozila za svoje brze međugradske usluge s fleksibilnom upotrebom, bržim i lakšim odvajanjem ili spajanjem na raskrsnim stanicama i mogućnošću prelaska putnika s jedne jedinice na drugu tijekom putovanja. S ovim specifikacijama, vozačka kabina je brzo pomaknuta za jedan kat, a vagoni su dobili prijelaze na prednjim stranama, što je brzo dalo snažnim, neobičnim vozilima nadimak Koploper (= trkač za glavu). NS je prvi put nabavio predseriju sa sedam trodijelnih jedinica (4001-4007) kao IC3 (kasnije ICM-0) od Talbota u Aachenu 1977. godine. Serijska proizvodnja kao ICM-1 započela je 1983. s brojnim poboljšanjima. Iz jedinice 4051 dodana je kontrola helikoptera i dizajn je promijenjen u ICM-2. Između 1990. i 1994. tada je izgrađeno 50 četverodijelnih jedinica kao ICM-3 (4201-4230) i ICM-4 (4231-4250). Za razliku od trodijelnih vlakova sa samo jednim pogonskim krajnjim vagonom, kod ovih je vlakova okretno postolje srednjeg vagona koje slijedi iza krajnjeg vagona također imalo pogonske kotače. Mehanički dio svih Koplopera napravio je Talbot, dok su za elektriku bili zaduženi CEM Oerlikon i Holec. U godinama 2006. do 2011. vlakovi serije ICM 4011-4097 i 4201-4250 sukcesivno su modernizirani kao ICMm: karakteristični prijelazi su izostavljeni zbog niske upotrebe. Unutrašnjost mu je potpuno obnovljena, postavljeni su sanitarni čvorovi prilagođeni invalidskim kolicima, naknadno ugrađeni klima uređaj i informativni zasloni za putnike, a broj sjedećih mjesta povećan je za 13%.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.