Pionir trofazne struje S pet predserijskih lokomotiva BR 120.0 isporučenih 1979/80. godine, trofazni asinkroni motor, koji se može upravljati bez stupnja, prvi je put u svijetu korišten u električnim magistralnim lokomotivama. Između 1987. i 1989. godine proizvedene su serije lokomotiva 120 101-160 s brojnim poboljšanjima u tvrtkama AEG, BBC, Siemens, Krauss-Maffei, Krupp i Henschel. Korištene su odmah ispred kvalitetnih putničkih vlakova (IC, IR), ali su se mogle vidjeti i ispred brzih teretnih vlakova na novim prugama. Nakon više od 30 godina, era 120.1 u DB prometu na velike udaljenosti završila je posljednjim putovanjem ispred IC 2161 Stuttgart - Nürnberg - München 5. srpnja 2020. godine. Neki primjerci su od tada pronašli novi dom s privatnim EVU-om... Prototip: German Railroad, Inc. (DB AG) brza lokomotiva opće namjene klase 120 kako je izgledala u Era V. Model: Zvonasti armaturni motor. Oba okretna postolja na pogon. Tamni naplatci kotača. Trostruka prednja svjetla koja se mijenjaju sa smjerom vožnje. Električna lančana funkcija, sklopni vijak nevidljivo uvučen prema unutra.Duljina preko odbojnika 87 mm.
Ovaj tekst je strojno preveden.