MiniTrix 16268 N Električna lokomotiva BR 110 DB
- Kataloški br:
- 3375430 - 62
- Oznaka:
- 16268
- EAN:
- 4028106162688
- Kataloški br:
- 3375430 - 62
- Oznaka:
- 16268
- EAN:
- 4028106162688
MiniTrix 16268 N Električna lokomotiva BR 110 DB

1,055.00 KM
Komada
Prodaja i slanje od:
Architektengruppe S71 d.o.o.
1,055.00 KM
sa PDV
Troškovi dostave
Komada

Izdvojeno & Detalji
- Kućište od lijevanog cinka
- Digitalni zvuk s mnogo funkcija
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Proizvođač-br. dijela | 16268 |
Veličina modela | n |
Duljina preko kvačila / Duljina preko dobojnika | 103 mm |
Kvačilo | NEM spojnica sa zatvaranjem spojne veze |
Izvedba (šasija) | šasija + kućište od metala |
Željezničko poduzeće | DB |
Prednja svjetla | Trostruka prednja svjetla Ovisno o smjeru vožnje, dva crvena poziciona svjetla |
Vrsta graditeljstva | električna lokomotiva |
Razdoblje | IV |
Strujni sustav | digitalni dc zvučni |
Starosna skupina | iznad 15 godina |
Opis
Opis
100 godina FD vlakova
“Bügelfalte” ili, prozaičnije, E 10.3: Teško da postoji tip njemačke lokomotive koji je oblikovao vrhunac Savezne željeznice od 1960-ih u tolikoj mjeri kao elegantni i aerodinamični motori serije E 10.3. Njegova impresivna priča o uspjehu započela je 1950-ih, kada je mlada savezna željeznica krenula naprijed s elektrifikacijom i naručila veliki broj E 10, snažne i brze električne lokomotive. Prve serije (E 10.0 i E 10.1) još su imale običnu, uglatu karoseriju lokomotive, a 1962. pojavili su se prvi primjerci s aerodinamičnim prednjim dijelom. Upečatljiv dizajn s "pregibom" u sredini ubrzo je dobio varijantu, klasificiranu kao E 10.3, naziv "ispeglani pregib". Desetljećima su E 10 bili pogonski konji DB-ovog visokokvalitetnog putničkog prijevoza, a "Falte" je zasigurno bio jedna od zvijezda na njemačkim tračnicama. Od 1990. E 10 prelazi u regionalni promet te i tamo pouzdano obavlja svoje usluge. Posljednji "željezni nabori" napustili su DB servis tek 2013. s mnogo milijuna kilometara iza sebe.
Prototip: standardna električna lokomotiva Njemačke savezne željeznice (DB) 110 318-3. Nadimak nabor. Kobaltno plava osnovna shema boja. Verzija s dvostrukim svjetiljkama, plastičnim olucima za kišu preko prednjih prozora i vrata kabine, neprekinutom trakom ventilatora izrađenom od 7 “Klatte long” rešetki ventilatora i prednjih ručki. Bez pregače i bez tampona, stanje oko 1983. Namjena: lokalni i međumjesni teretni i putnički vlakovi.
Model: Novi dizajn. Kućište i nosač od tlačno lijevanog cinka. Ugrađeni digitalni dekoder i generator šuma za rad s mfx i DCC. Motor sa zamašnjakom, pogon na 4 osovine, vučne gume. Prednja i stražnja svjetla koja se mijenjaju ovisno o smjeru vožnje, s toplo bijelim svjetlećim diodama, osvjetljenje vozačke kabine, mogu se upravljati digitalno. Kinematika za blisko spajanje. Priloženi upravljač. Duljina preko odbojnika 103 mm.
Ovaj tekst je strojno preveden.
“Bügelfalte” ili, prozaičnije, E 10.3: Teško da postoji tip njemačke lokomotive koji je oblikovao vrhunac Savezne željeznice od 1960-ih u tolikoj mjeri kao elegantni i aerodinamični motori serije E 10.3. Njegova impresivna priča o uspjehu započela je 1950-ih, kada je mlada savezna željeznica krenula naprijed s elektrifikacijom i naručila veliki broj E 10, snažne i brze električne lokomotive. Prve serije (E 10.0 i E 10.1) još su imale običnu, uglatu karoseriju lokomotive, a 1962. pojavili su se prvi primjerci s aerodinamičnim prednjim dijelom. Upečatljiv dizajn s "pregibom" u sredini ubrzo je dobio varijantu, klasificiranu kao E 10.3, naziv "ispeglani pregib". Desetljećima su E 10 bili pogonski konji DB-ovog visokokvalitetnog putničkog prijevoza, a "Falte" je zasigurno bio jedna od zvijezda na njemačkim tračnicama. Od 1990. E 10 prelazi u regionalni promet te i tamo pouzdano obavlja svoje usluge. Posljednji "željezni nabori" napustili su DB servis tek 2013. s mnogo milijuna kilometara iza sebe.
Prototip: standardna električna lokomotiva Njemačke savezne željeznice (DB) 110 318-3. Nadimak nabor. Kobaltno plava osnovna shema boja. Verzija s dvostrukim svjetiljkama, plastičnim olucima za kišu preko prednjih prozora i vrata kabine, neprekinutom trakom ventilatora izrađenom od 7 “Klatte long” rešetki ventilatora i prednjih ručki. Bez pregače i bez tampona, stanje oko 1983. Namjena: lokalni i međumjesni teretni i putnički vlakovi.
Model: Novi dizajn. Kućište i nosač od tlačno lijevanog cinka. Ugrađeni digitalni dekoder i generator šuma za rad s mfx i DCC. Motor sa zamašnjakom, pogon na 4 osovine, vučne gume. Prednja i stražnja svjetla koja se mijenjaju ovisno o smjeru vožnje, s toplo bijelim svjetlećim diodama, osvjetljenje vozačke kabine, mogu se upravljati digitalno. Kinematika za blisko spajanje. Priloženi upravljač. Duljina preko odbojnika 103 mm.
Ovaj tekst je strojno preveden.
Ocjene kupaca
Ocjene kupaca
Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.