Novo dizajniranim modelom željezničkog autobusa VT 2.09 Deutsche Reichsbahn, PIKO odgovara na često spominjanu želju mnogih željezničkih modela za suvremenom, detaljnom i operativnom verzijom poznatog poreza na odojke. Nakon razvoja inovativne upravljačke logike DB-sabirnice, za koju je PIKO dobio Zlatnu prugu 2017. godine, ima smisla implementirati rašireni kolega iz Istočne Njemačke s odgovarajućom logikom s ljubavlju prema detaljima. Vagon se pokreće snažnim mikro motorom koji je opremljen zamašnjacima za savršene radne karakteristike i ima tvornički ugrađen međuspremnik za optimalne vozne osobine bez prekida zvuka. Pogon djeluje na obje osovine vagona. Vagoni i upravljački vagoni mogu se međusobno spojiti pomoću električno provodljive kinematike bliske spojke. Funkcije osvjetljenja oba vozila mogu se preklopiti odvojeno, omogućujući jasan pogled kroz putnički prostor. Na primjer, motorno vozilo automatski registrira je li priključen kontrolni automobil, a zatim isključuje svjetla između vozila. PIKO porez na odojke pripremljen je za jednostavnu naknadnu opremu zvukom i najvećim mogućim zvučnikom.
Ovaj tekst je strojno preveden.