Roco 70190 H0 parna lokomotiva 10 002 DB
- Kataloški br:
- 2524666 - 62
- Oznaka:
- 70190
- EAN:
- 9005033701901
- Kataloški br:
- 2524666 - 62
- Oznaka:
- 70190
- EAN:
- 9005033701901
Roco 70190 H0 parna lokomotiva 10 002 DB

1,540.00 KM
Komada
1,540.00 KM
Komada


Izdvojeno & Detalji
- Povišene kromirane linije ukrasa
- Izvođenje u posljednjem radnom stanju
- S popratnim ugraviranim setom znakova
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
Analogni DC priključak
Epoha
III
LüP / LüK
305 mm
Proizvođački dio br.
70190
Spojnica
nazivni napon
Tip dizajna
Parna Lokomotiva
Veličina
H0
Vršni signal
Trostruko prednje svjetlo Dva crvena gabaritna svjetla ovisno o smjeru vožnje
Željezničko poduzeće
DB
Opis
Opis
Iako je Deutsche Bundesbahn (DB) smatrao da je parna vuča zastarjela, 1953. godine Krupp tvrtka u Essenu dobila je narudžbu za razvoj nove lokomotive za brzi pacifički vlak. Godine 1957. isporučena su dva elegantna, 26.503 mm duga i djelomično obložena primjerka tipa 2'C1' h3 s promjerom pogonskog kotača od 2.000 mm pod serijskim brojem 10, koji su se značajno razlikovali po načinu paljenja. Dok je 10 001 u početku bio opremljen samo dodatnim paljenjem ulja (pretvorba se dogodila kasnije), 10 002 je od početka imao glavno paljenje ulja. Dvije lokomotive, ukrašene srebrnim ukrasnim linijama i opremljene stožastim vratima pušnice, postigle su maksimalnu brzinu od 140 km/h uz induciranu snagu od 1839 kW. Međutim, zbog velikog osovinskog opterećenja, dvije lokomotive bile su dopuštene samo na određenim glavnim pravcima. Stacionirani su u skladištu Bebra do 1962. godine, zatim u skladištu Kassel, odakle su korišteni u prometu teških ekspresnih vlakova na relaciji sjever-jug i željezničkoj pruzi Main-Weser. Opća strukturna promjena sa stalno napredujućom elektrifikacijom glavnih pravaca bili su glavni razlozi zašto serija 10 nije ušla u serijsku proizvodnju. U siječnju 1967. 10 002 pretrpjelo je slom klizne šipke i umirovljeno. Godine 1972. rashodovan je u depou Offenburg. U lipnju sljedeće godine, 10 001 također je morao dati ostavku iz aktivne službe u Deutsche Bundesbahnu. Međutim, 109 t lokomotiva je sačuvana za potomstvo i još uvijek se može pogledati u njemačkom muzeju parnih lokomotiva u Neuenmarkt-Wirsbergu.
Ovaj tekst je strojno preveden.