Tillig H0 2954 H0e valjak T1 GHE
- Kataloški br:
- 2274292 - 62
- Oznaka:
- 2954
- EAN:
- 4012501029547
- Kataloški br:
- 2274292 - 62
- Oznaka:
- 2954
- EAN:
- 4012501029547
Tillig H0 2954 H0e valjak T1 GHE
0.00 KM
Komada
Alternativno dostupni proizvodi:
Prikaži alternativne proizvode
0.00 KM
Komada
Tehničke specifikacije
Tehničke specifikacije
Dobna skupina
od 15 godina
Energetski sustav
DigitalDC
LüP / LüK
100 mm
Proizvođački dio br.
2954
Tip dizajna
šinski vagon
Veličina
H0e
Opis
Opis
1933. godine Gernrode-Harzgeroder Eisenbahn-Gesellschaft (GHE) nabavio je mali dvoosni željeznički kolosijek promjera 1000 mm od tvornice vagona Dessau za prijevoz putnika na Selketalbahnu i dao mu oznaku T1. Nakon što ga je preuzeo Deutsche Reichsbahn, dobio je oznaku VT 133 522, a uvođenjem IT-kompatibilnih brojeva vozila 1972. godine postao je 187 001-3. U ovom se trenutku više ne koristi u putničkom prometu, već je prepravljeno u pomoćno vozilo s modificiranom unutrašnjom opremom, poput radnog stola i ormarića. 1978. u početku je ugašena.
Klasificirano kao muzejsko vozilo, sačuvano je i ponovno je operirano krajem 1980-ih za upotrebu u posebnom prometu. Sada je dio portfelja HSB-a, u potpunosti je obnovljen 2010. godine i vraćen je u postojeće stanje.
Tvornica vagona Dessau isporučila je još jedan vagon ove vrste u Weimar-Großrudestedter Eisenbahn. To je 1946. godine dovedeno u Sovjetski Savez kao reparacija. Od 1934. tvornica vagona Gotha isporučila je sedam sličnih vagona izvedenih iz automobila GHE u Mittelbadische Eisenbahn-Gesellschaft (MEG) do 1941., gdje su bili navedeni kao T1 do T7. Međutim, one se razlikuju ne samo u pojedinostima od GHE automobila, već i među sobom. Od T4, na primjer, međuosovinsko rastojanje promijenilo se s 4,0 na 4,5 metara. Nadalje, vozila MEG imala su spojnice za prijevoz vagona, GHE vagoni imaju samo jednostavne odbojničke šipke s kupolastim očima za vuču. Jedan od vagona MEG upravljao je drvenim plinom od 1941. do 1948. godine. Potrebni Imbert drveni plinski sustav postavljen je na prednjoj strani T7 na produženom okviru. Šina ima dizel-mehanički pogon koji djeluje na jednu od dvije osovine. Dozvoljena je maksimalna brzina od 40 km / h. Izvorna verzija GHE-a imala je 34 mjesta, danas ih ima 28. Grija se pomoću peći na ugalj.
Ovaj tekst je strojno preveden.