Povećanje opterećenja vlakom početkom 20. stoljeća zahtijevalo je i snažnije strojeve u Bavarskoj. Stoga je u proljeće 1907. Maffei dobio nalog za izgradnju pacifičke složene lokomotive za Bavarske državne željeznice. Prvi stroj nove serije S 3/6 napustio je tvornicu u srpnju 1908. godine, a iste godine slijedilo ga je još šest (brojevi 3601-3607). Do 1911. Maffei je isporučio 16 uglavnom identičnih modela (br. 3608-3623) u tri serije (a do c). Odstupajući od ove prve 23 lokomotive, sljedećih 18 strojeva (serije d i e, Maffei 1912/1913, br. 3624-3641) dobilo je pogonske kotače promjera 2.000 mm umjesto 1.870 mm. Kao rezultat toga, kotao ovih strojeva također je bio veći i brzo su postali poznati kao "Hochhaxige". Svi ovi S 3/6 u početku su bili smješteni u Münchenu I (Hbf), a odatle su uglavnom vozili ekspresnim vlakovima u svim smjerovima, uključujući rutu München – Ulm – Stuttgart. Prototip: Komplet vlakova koji se sastoji od parne lokomotive ekspresnog vlaka klase S 3/6, Hochhaxige, tri putnička vagona ekspresnog vlaka CCü, 3. klase, putničkog vagona ekspresnog vlaka 1./2. klase. Klasa ABBü i vagon za prtljagu ekspresnog vlaka PPü. Trasa vlaka Stuttgart - Ulm - Augsburg - München. Kraljevska bavarska državna željeznica (K.Bay.Sts.B.). Lokomotiva broj 3629. Radno stanje oko 1912. Osobni automobil u fiktivnoj shemi boje boca zelena/bjelokost. Model: Parna lokomotiva je uglavnom metalna. Filigranska šasija izrađena od tlačno lijevanog metala s otvorenim okvirom šipke. Jasan pogled na šasiju. Detaljan prikaz vozačke kabine. Svjetiljke postavljene u bijelo. 5-polni visokoučinkoviti pogon sa zamašnjakom. Standardni generator dima, osvijetljena vozačeva kabina, svjetlo za prilaz vlaku kojim se može upravljati digitalno, mfx dekoder i opsežne funkcije zvuka. Kinematika kratke spojke između lokomotive i tendera s pozicijom vitrine. Uključene su filigranske stepenice na vratima dimne komore, kukasta spojnica i zračno crijevo za tender na stražnjoj strani, kao i zaštitne cijevi klipnjače. Osobni automobil detaljnog dizajna u mjerilu pune dužine i opremljen setovima kotača s kracima. Ukupna dužina preko odbojnika cca 135 cm. Ovaj komplet vlakova možete pronaći u verziji za klima uređaj u asortimanu Märklin pod brojem artikla 26360.
Ovaj tekst je strojno preveden.