TRIX H0 21360 H0 garnitura brzih vlakova S 3/6 K.Bay.Sts.B.

Kataloški br:
2526830 - 62
Oznaka:
21360
EAN:
4028106213601

(0)

Kataloški br:
2526830 - 62
Oznaka:
21360
EAN:
4028106213601

Alternativno dostupni proizvodi:

Rasprodano

Prikaži alternativne proizvode

Prodaja i slanje od: Architektengruppe S71 d.o.o.

Komada

(0)

Prikaži recenzije

  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
  • Conrad Product Image
Main product image

1/5

Izdvojeno & Detalji

  • Pogonski kotači 2000 mm prikazani u mjerilu
  • Visina prirubnice kotača 1,0 mm
  • Smjerite visinu međuspremnika s prednje strane
  • Standardni ugrađeni generator dima
  • Detaljan prikaz vozačke kabine
  • Lokomotiva s mfx dekoderom i opsežnim svjetlosnim i zvučnim funkcijama
  • Atraktivan dizajn putničkih automobila

Tehničke specifikacije

U tablici možete odabrati potrebne tehničke podatke kako biste pronašli stavke s istim vrijednostima.

Tehničke specifikacije

Dizajn interijera

Ugrađena unutarnja rasvjeta

Interijer montiran

Dobna skupina

od 15 godina

Energetski sustav

Digitalni DC zvuk

Epoha

I

LüP / LüK

1350 mm

Proizvođački dio br.

21360

Spojnica

nazivni napon

Tip dizajna

putnički vlak

Veličina

H0

Verzija (šasija)

Šasija + tijelo od metala

Vršni signal

Dvostruka prednja svjetla ovisno o smjeru vožnje

Željezničko poduzeće

K.Bay.Sts.B.

Opis

Opis

Povećanje opterećenja vlakom početkom 20. stoljeća zahtijevalo je i snažnije strojeve u Bavarskoj. Stoga je u proljeće 1907. Maffei dobio nalog za izgradnju pacifičke složene lokomotive za Bavarske državne željeznice. Prvi stroj nove serije S 3/6 napustio je tvornicu u srpnju 1908. godine, a iste godine slijedilo ga je još šest (brojevi 3601-3607). Do 1911. Maffei je isporučio 16 uglavnom identičnih modela (br. 3608-3623) u tri serije (a do c). Odstupajući od ove prve 23 lokomotive, sljedećih 18 strojeva (serije d i e, Maffei 1912/1913, br. 3624-3641) dobilo je pogonske kotače promjera 2.000 mm umjesto 1.870 mm. Kao rezultat toga, kotao ovih strojeva također je bio veći i brzo su postali poznati kao "Hochhaxige". Svi ovi S 3/6 u početku su bili smješteni u Münchenu I (Hbf), a odatle su uglavnom vozili ekspresnim vlakovima u svim smjerovima, uključujući rutu München – Ulm – Stuttgart. Prototip: Komplet vlakova koji se sastoji od parne lokomotive ekspresnog vlaka klase S 3/6, Hochhaxige, tri putnička vagona ekspresnog vlaka CCü, 3. klase, putničkog vagona ekspresnog vlaka 1./2. klase. Klasa ABBü i vagon za prtljagu ekspresnog vlaka PPü. Trasa vlaka Stuttgart - Ulm - Augsburg - München. Kraljevska bavarska državna željeznica (K.Bay.Sts.B.). Lokomotiva broj 3629. Radno stanje oko 1912. Osobni automobil u fiktivnoj shemi boje boca zelena/bjelokost. Model: Parna lokomotiva je uglavnom metalna. Filigranska šasija izrađena od tlačno lijevanog metala s otvorenim okvirom šipke. Jasan pogled na šasiju. Detaljan prikaz vozačke kabine. Svjetiljke postavljene u bijelo. 5-polni visokoučinkoviti pogon sa zamašnjakom. Standardni generator dima, osvijetljena vozačeva kabina, svjetlo za prilaz vlaku kojim se može upravljati digitalno, mfx dekoder i opsežne funkcije zvuka. Kinematika kratke spojke između lokomotive i tendera s pozicijom vitrine. Uključene su filigranske stepenice na vratima dimne komore, kukasta spojnica i zračno crijevo za tender na stražnjoj strani, kao i zaštitne cijevi klipnjače. Osobni automobil detaljnog dizajna u mjerilu pune dužine i opremljen setovima kotača s kracima. Ukupna dužina preko odbojnika cca 135 cm. Ovaj komplet vlakova možete pronaći u verziji za klima uređaj u asortimanu Märklin pod brojem artikla 26360.

Ovaj tekst je strojno preveden.

Ocjene kupaca

Ocjene kupaca

Prosječna ocjena
0.00 od 5 zvjezdica
Još nema recenzija ovog proizvoda, ali to možete promijeniti.